Wednesday, April 6, 2011

Oh tidak!!!



Owh sungguh ku terkezut hari ni.. blog kak senah pujaan ku tidak dapat ku layari.. mengapakah??
Kenapekah?? Tak bayaq sewa ke akak senah ooiiii... haissshhh baru kawen xkan baject suma lari kottttt.. Sofa baru satu je kan?? Katil tambah lagi ka?? TV LCD brapa hinci kak?? eh jap jap, bukan ke kak senah pakai free provider untuk berblogging? jadi mengapa tidak boleh di access??

Haaaa... ni mesti ada apa2 ni... adakah encik husband marah?? hehe pujuk2 la sket...
Atau di sebabkan kekuciwaan dengan sesuatu?? haaaiiissshh luah kan je la kat blog.. hehe

Kak senah a.k.a kak yannie, tol x nama tu kak?? kak senah ni kire pemecah rekod untuk waiting YM list aku.. haha betapa lama aku menunggu beliau untuk mengapprove aku punye YM.. suke follow blog beliau sebab banyak cita2 best.. suke tengok gambar2 penyiasat dr kecik smpi beso.. patah tangan pe sume.. :P.. dari bujang sampai da kawen.. single ke double, pasneh triple.. tol x kak senah??

saya doakan agar kak senah berbahagia selalu dengan cik suami.. Happy2 sokmo.. :P pepe pon bukak la balik blog kamoo ittuuu.. hehe

di sini saya sediakan lampiran page yg saya perolehi :

Sekian Harap maklum. hehe

No comments: