Monday, July 18, 2011

When i'm Bored..


Hehe.. saje je nak kongsi ngan korang. Aku ni jarang betul kepala apabila aku short circuit camni lah jadinya.. aku xtaw la ni kek kali yang keberapa aku beli dengan msg pelik². Aku ni memang suke kek, tapi sekarang ni aku terpaksa stop sementara waktu.. hahaha atas alasan kesihatan & asyik kene bebel ngan cik misi, muehehehe jangan marah yea cik misi.. :)

Tapi setiap kali aku beli kek, otomatik budak tu akan tanye, nak tulis ape atas kek ni eh bang..
& dengan ligat aku searching aku punye kepala wotakk.. hahaha awak tulis aje lah Jom Makan, dengan muke kekonpiusan budak tu tanye aku balik, betul ke ni bang?.. dengan yakin aku menjawab a'ah awak tulis aje camtu.. hehe itu di antaranya laa.. tapi setiap kali aku beli kek dengan msg yang pelik² aku akan di tanye beberapa kali untuk mengelakkan kesilapan.. hahaha

nak kene godek balik external cari balik gambar2 kek yg lama// :)

No comments: