Friday, January 6, 2012

Penat

Aku xtaw la dah brape lama aku kerja nonstop. Xkiralah secara rasmi atau tidak. Dah terasa byk kegagalan urat saraf di badan yang montok ini hahahaha.. Ramai rakan2 Phorographer menegur aku kemane aku menghilang, tapi inilah hakikatnya.. aku betul2 sibuk dengan rutin harian dengan tugasan di pejabat & untuk keluarga. aku aku byk menghabiskan masa di pejabat, tido, makan minum pon di pejabat. Bawak baju bekalan 3 helai setiap minggu. Tido bawah meja, surau, bilik bos haha semata2 untuk projek SMS Gateway aku tu.. sampai kekadang member pejabat tanye mane life sosial aku. entah lah buat masa ni aku xde nak pikirkan sngt tentang aktivity bersosial. biarlah aku dengan keadaan sekarang menimba ilmu dengan secara tidak langsung. dalam xsedar byk jugak lah ilmu programmer yang aku belajar & pada masa yang sama jugak tentang LINUX. Kepada Raja Lanun & rakan2 yang lain, nanti bile semua2 ni dah setel aku akan belaja main kamera balik.. hahaha ok lah nak bersiap ke kampus pekan plak.. aku rase 4 bulan kot aku ni kerja di hari minggu.. tapi yang hari ni kerja rasmi laa.. sblm ni kerja xrasmi yg x boleh claim OT walaupun berkaitan dengan kerja2 pejabat..

No comments: