Friday, November 2, 2012

Astrophotography workshop.

Baru je balik dari bengkel asas astrophotography bersama-sama dengan student2 kat tmpt aku bertugas. Haha aku rasa lama gile aku xmenyentuh dan mengusap kamera aku neh.. lama gile gile gile okay. sampai satu tahap aku bg member rapat aku pinjam g oberthesea. ye lah dari langsung xgune, baik ada someone yg aku percaya untuk guna camera aku. so now barang yg xde kat tangan aku adalah speedlite. tapi aku kene amik dalam jangka masa terdekat ni, sebab ada project sket nak kene siapkan.
Haa ni die, aku gune 50mm aje nye poy

Tapi tulah akibat daripada terlalu lama tidak mempedulikan kamera ini, ada beberapa barang aku dah missing. Beteri charger entah mane ilangnye.. hadoi yaaaii.. xde idea nak selongkar kat mane dah. tapi aku rase cam ada di sekitar2 ni lah kot.

ni di antara gmbr2 yg aku shoot, gambar yg ntah hape2.. haha tapi memang benar kate trainer tu... astrophotgraphy memerlukan kesabaran yang amat tinggi...


Haa ni die, aku gune 50mm aje nye pon. selepas tu awan berarak..

Ni bile bosan dah datang.. haha nasib baik bintang xjadi love jugak. haha

No comments: