Saturday, December 31, 2011

Perlu kah?

Salam semua..

Agak lama sungguh aku xmengupdate blog ni, ye lah sebabnye keterlampauan busy nye hihihi. Tapi bagi aku update atau tidak xde pepe maknenye pon. Ye la, bukan ada sape pon yang mengadap blog aku ni, lagi pon kat sini xde ape pon yang menarik. Hanya sekadar coretan aku apabila aku bosan saje.. Cuma kadang kala tu ada la sedikit input kot untuk korang,... kot.

Kat sini adalah tempat untuk aku melepaskan perasaan marah atau ketidak puasan hati aku.. kat sini jugak lah tempat untuk aku mengrefresh kembali memory aku.. Aku ni adalah tersangat2 pelupe orangnya. Kadang2 apabila aku wat program, aku lupe kaedah atau cara yang aku gunakan sehingga program tersebut boleh berjalan tanpa sebarang masalah. Jadi apabila tiada masalah aku akan letak la code tersebut disini, agar di kemudian hari nanti apabila aku LUPA.. aku taw di mana tempat untuk aku merujuk. :)

LINUX, ASM Language, PHP, JQuery, Codeigniter tu adalah di antara benda yang tgh aku pelajari & belajar.. maybe benda2 tu kalau korang nak gune boleh lah di rujuk di sini.. kalau ada laaa... hehe wat masa ni aku tgh mencuba untuk mendapatkan hasil yang terbaik. Xyah lah korang nak follow beria sngt2.. xde maknenye ponn.. hahahah

adioss

No comments: